donderdag 28 oktober 2010

Hoera, jarig!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver en werd ons meisje alweer twee jaar. Geen baby of dreumes meer in dit huis. Sofietje is nu een peuter. Het feestje is redelijk volgens plan verlopen (zie vorige blog).

De laatste dagen heb ik nog de cadeautjes ingepakt. Ze kreeg van ons een babypopje voor in bad, een pop met een zacht lijf, een magneetbord en een hoedje voor in de verkleedkist. Verder het huis wat aan kant gemaakt en natuurlijk de hapjes voorbereid. Dit keer heb ik gekozen voor feestelijke prikkertjes. Ik had vlaggetjes met kaas en verse ananas, met augurk en vegaworstjes, fetakaas en olijven en prikkertjes met een gevuld cherrytomaatje op een plakje komkommer. Daarnaast had ik nog gevulde eieren en mijn vriend zorgde voor de zelfgemaakte vegetarische bitterballen. Eigenlijk waren alle hapjes een groot succes. Ik zal binnenkort op vegametkinderen.blogspot.com de recepten zetten!

Sofie is natuurlijk erg verwend, met heel veel cadeautjes en ook Tygo mocht heel wat in ontvangst nemen als broer van de jarige. Gelukkig hebben de meesten zich redelijk gehouden aan de cadeautips die ik op de uitnodigingen schreef, dus we hebben niets gekregen waar ik niet achter sta (graag niet iets met geweld en liever ook niet te veel herrie). Ze kreeg ook niet alleen speelgoed, maar ook wat kleding en boekjes; super! Wij kunnen dus weer een tijdje vooruit.



Door de verjaardagsdrukte had ik wat minder tijd om te bloggen, maar volgende week is dat vast weer beter. Alhoewel.. nu heb ik twee peuters; minder tijd, maar genoeg te schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten